مهدی یارمهدی یار، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مهدی یارو متینی از آسمان

سخنی با خدا

1389/12/24 12:21
نویسنده : مامان و باباش
7,879 بازدید
اشتراک گذاری

از خدا خواستم عادت هاي زشت را تركم بدهد.

 

خدا فرمود: خودت بايد آنها را رها كني.

 

از او خواستم فرزند معلولم را شفا دهد.

 

فرمود:لازم نيست، روحش سالم است. جسم هم كه موقت است.

 

از او خواستم لااقل به من صبر عطا كند.

 

فرمود: صبر،حاصل سختي و رنج است. عطا كردني نيست، آموختني است.

 

گفتم مرا خوشبخت كن.

 

فرمود: نعمت از من خوشبخت شدن از تو.

 

از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نكند.

 

فرمود: رنج از دلبستگي هاي دنيا يي جدا و به من نزديك ترت مي كند.

 

از او خواستم روحم را رشد دهد.

 

فرمود: نه، تو خودت بايد رشد كني.

 

من فقط شاخ و برگ اضافي ات را هرس ميكنم تا بارور شوي.

 

از خدا خواستم كاري كند كه از زندگي لذت كامل ببرم.

 

فرمود: براي اين كار من به تو زندگي داده ام.

 

از خدا خواستم كمكم كند همان قدر كه او مرا دوست دارد، من هم ديگران را دوست بدارم.

 

خدا فرمود: آها بالاخره اصل مطلب دستگيرت شد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)